Sjuttonde podden ute!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Här kommer min fråga till frågepodden! I avsnittet där ni pratade om dialekter hade ni med en kille som sa att han tittade på finska filmer för att få se "tuttar." Det fick mig att fundera lite på om alla killar är så fixerade vid bröst och i så fall varför? Känns inte som att tjejer är så fixerade vid snoppar på samma sätt. Själv har jag alltid haft väldigt små bröst ( nästan helt platt ) vilket jag har haft stora komplex för. Är det i brösten en tjejs sexighet sitter? Egentligen är det ju bara två fettklumpar....... Vore kul om ni kunde ta upp detta. Tack för en jätte härlig podd!

2015-04-03 @ 21:55:14
Postat av: julia

hej! Skulle ni kunna tänka er att dejta en poddlyssnare? Tack för en bra podd! Kram Julia

2015-04-07 @ 01:07:54
Postat av: Emelie

Om ni var tvungna att dejta en kändis, vilken skulle ni välja då? Tack för en skön podd! =)

2015-04-16 @ 17:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0