Med soppåse på bussen


Kommentarer
Postat av: miriam envall

Du är som din morfar, han har en gång haft med sig soppåsen till jobbet och slängt sina mackor. Själv stressar jag nästan aldrig. Ju äldre jag blir desto långsammare jobbar jag och hur mer tid tar jag på mig. Det ger mig känslan av att ha all tid i välden, vilket jag ju inte har. Kram på Dig!

2014-10-27 @ 14:44:38
Postat av: Frida Ahlin

Hihi vilken fantastisk berättare du är. Du skriver målande och gör det så verkligt att jag sitter dubbelvikt av skratt. Kan känna den jobba känslan av att inse att soppåsen hänger kvar i handen.. Kram på dig från Frida från MHE!

Svar: Tack Frida! Vad glad jag blir! Och vad kul att höra ifrån dig! Stor kram! :-)
Fredrica

2014-10-28 @ 22:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0