En liten lördagsbikt


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag känner igen mig i det där med kläderna. Jag kan också tänka så ibland men många gånger glömmer jag bort det. Det är hemskt egentligen...

2014-10-26 @ 08:06:31
Postat av: Lisa

Men det finns ju rengöringsmedel med miljömärkning? :)
Och det där med tuggummina, förr tänkte jag alltid på alla som fågeldödare, men nu.. är det inte otroligt fult med alla tuggummi fläckar på marken? Eller när någon (det har hänt mig någon enstaka gång..) blir sådär gott klistrig under skon? Bryts inte ner av naturen för än efter 20 år, blev chockad av min googling.. :P
Det är som fimpar, bara kastas och de innehåller dessutom plast.

Få inte panik, men bara lite extra kött på benen. Dessutom har du redan lovat! ;)
Ha en fin söndag!

2014-10-26 @ 08:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0