90-talet ringde


Kommentarer
Postat av: Johanna

Tror att Pokémon är ganska ute faktiskt. Förr gick det ju typ på tv och så men det gör det nog inte längre.
Ha en fin dag vännen! <3

2014-10-13 @ 08:00:50
Postat av: Julia T

Åh jag vet! Jag fick massor av kort från mina kusiner, och en sån där snygg pärm att ha dem i... fast jag visste inte alls hur man spelade haha. Men jag ty kte om att titta på dem, kanske framförallt för att de gav mig en väg in bland de coola killarna (som snodde dem genom någon form av spelfusk).
Good times ;)

2014-10-13 @ 23:41:56
Postat av: Julia T

Åh jag vet! Jag fick massor av kort från mina kusiner, och en sån där snygg pärm att ha dem i... fast jag visste inte alls hur man spelade haha. Men jag ty kte om att titta på dem, kanske framförallt för att de gav mig en väg in bland de coola killarna (som snodde dem genom någon form av spelfusk).
Good times ;)

Svar: Haha! Ja, man blev visst lite poppis om man hade Pokémon-kort som tjej. Visst var det härliga tider ändå. Gamla TLF! :-)
Fredrica

2014-10-13 @ 23:41:57
Postat av: Lisa

Min kompis är lärare och hon o hennes mellanstadieklass är totalt inne i pokemon nu! Hon köpte till o med spel baserat på Pokémon, så det kan inte vara så ute :)

Svar: Hej Lisa! Där ser man! Det trodde jag faktiskt inte. Känner mig helt plötsligt väldigt mycket "down with the kids." Kul! Tack! :-)
Fredrica

2014-10-14 @ 08:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0