Mitt viktigaste inlägg någonsin


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Vilket fantastisk fint inlägg! Blir tårögd och glad på samma gång. Jag är så glad att hon mår bra igen. <3

2013-11-20 @ 23:14:00
Postat av: Carita

Nu rinner det på kinderna av lycka! Så underbart glad jag blir Fina Miriam❤Kram till er alla

2013-11-20 @ 23:25:34
Postat av: Ingvor

Vilken underbart fin solskenshistoria och vilken gåva att hon har dig. Kram

2013-11-20 @ 23:25:40
Postat av: Carita

Glömde säga att du skriver så fantastikt bra! Kram

2013-11-21 @ 00:08:36
Postat av: Elin

Vilken fin text. Blir berör på riktigt. Tack för att du delar med dig och sluta aldrig skriva. Kram!

2013-11-21 @ 08:22:43
Postat av: miriam envall

Oj, vad glad jag blev, dels för att du skriver så bra och så fint om dig och mig. Hur kan du minnas alla detaljer. Jag är så glad idag. Tänk sådan fantastisk vård jag fått. Alla på sjukhuset har varit så fantastiska. För att inte tala om alla som har stöttat mig som har ringt, skrivit och på alla upptänkliga sätt hjälpt mig under den här perioden.
För att inte tala om min fantastiska familj som har varit ett underbart och nödvändigt stöd för mig. Tack och kram till alla och inte minst till Dig Fredrica

2013-11-21 @ 11:08:00
Postat av: Cathrine D

Du är fantastisk Dikan........och din mormor också!
Kram

2013-11-21 @ 23:02:42
Postat av: Ewa Norén

Härligt och berörande inlägg om dig själv och din goa mormor. Tack för att du delar med dig.
Har själv gått igenom samma trista resa i cancerland och har liksom din mormor goda chanser att få fortsätta mitt liv med mina nära och kära.
Stor kram till dig!

Svar: Hej Ewa! Tack så mycket för dina fina ord. Härligt att höra att du också mår bättre. Som utomstående har jag haft svårt att acceptera att det inte finns något jag kan göra, förutom att försöka vara ett bra stöd för mormor förstås. Men hur det verkligen känns för er, ni som är drabbade, kan jag nog inte riktigt fatta, även om jag har försökt. Jag hoppas att dina utsikter fortsätter att se bra ut så att du kan fortsätta leva ett härligt liv. Stor kram till dig med!
Fredrica

2013-11-22 @ 10:39:03
URL: http://ewanoren.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0