Söndagslunk


Kommentarer
Postat av: Frida

För mig är inte jobb så viktigt så jag hade lätt tackat ja till att aldrig mer behöva tänka på min ekonomi mer. tycker det är så trist o tar massor med energi.

Vad glad jag är att du är tillbaka igen!

Stor kram

2013-01-27 @ 13:20:29
Postat av: Erica

Vilken kul idé! Gillar också det spelet. (: Och svaret på frågan: OVÄRT!! Att ha ett roligt jobb är ju det bästa som finns. Fast hur mycket pengar som helst är ju inte heller fel... svårt det där...! Kram!!

2013-01-27 @ 17:07:15
Postat av: Amanda

Hej sötis ramlade in på din blogg nu igen genom insta:) hoppas allt är väl med dig<3

Måste bara säga ovärt!
Skulle aldrig byta ut energikicken, euforiska ögonblicken,lyckan då ingenting annat spelar någon roll mot papperslappar.
Pengar må stå för energi men utan lycka finns aldrig i pengar. Det kommet inifrån.
Det som är värt är att få göra det man vill, så som i mitt fall skulle jag aldrig vilja leva utan mitt skapande:)

Kram på dig!!

Svar: Hej Amanda! Vad kul att höra ifrån dig! Ser allt fint du gör på Instagram – du är så inspirerande och duktig!
Ang. jobbet där så håller jag helt med dig. Jag hade heller aldrig bytt bort chansen att få jobba med något jag brinner för mot en obegränsad summa pengar. Så där tänker vi helt lika.

Ta hand om dig och lycka till med allt du håller på med!

Kram!
Fredrica

2013-02-05 @ 17:46:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0