Sju dagar


Kommentarer
Postat av: Mormor Miriam

Ingen kan bli gladare än jag att du trivs så bra.
Kul att läsa hur du har det. Det är som att resa själv. Kramar i massor ifrån Mm o Mf

2012-09-17 @ 15:00:29
Postat av: Linda

Hej snälla söta skriv sms o whats app till mig igen.jag har min mobil på lagning o ditt nya nummer e i den.jag har lånemobil nu.hoppas att du har det bra o skönt.jätte jätte kram Linda

Svar: Linda! Jag har whatsuppat dig för några dagar sedan men det verkar inte ha funkat. Mitt gamla svenska nummer använder jag inte längre, så det går inte att nå mig där. Mitt nya grekiska nummer är +309641562920. Testa att skicka ett sms dit!Kram och tack för din fina namnsdagshälsning!.
Fredrica

2012-09-19 @ 13:19:40
Postat av: Linda

Grattis på namnsdagen!!!! Här i sverige idag har du namnsdag.hipp hipp namnsdag!!!Linda

2012-09-19 @ 13:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0