Min stora feta grekiska middag


Kommentarer
Postat av: Linda

Hej,Jag har sms dig till nya mobil nummer,fick du det?Gud va underbart allt låter du skriver om,vill ju oxå dit nu.Underbart som du skrev med lekplatserna att inte föräldrar står med sina mobiler mer än ser på barnen.WOW...säger jag bara. Du låter som du har det bra o jättesöt e Persa.Åhh,,, vad jag e glad för dig verkligen.Snälla hör av dig.Har du skype? Då kan vi skypa oxå.Bilden på dig oxå e så fin du ser så fräsh o vacker ut.Finns det några snygga grekiska män som vill ha dig?De står väl i kö....hihii...jätte jätte jätte kram Linda Snälla snälla söta hör av dig igen.

2012-09-22 @ 07:26:24
Postat av: Linda

Hej,Jag har sms dig till nya mobil nummer,fick du det?Gud va underbart allt låter du skriver om,vill ju oxå dit nu.Underbart som du skrev med lekplatserna att inte föräldrar står med sina mobiler mer än ser på barnen.WOW...säger jag bara. Du låter som du har det bra o jättesöt e Persa.Åhh,,, vad jag e glad för dig verkligen.Snälla hör av dig.Har du skype? Då kan vi skypa oxå.Bilden på dig oxå e så fin du ser så fräsh o vacker ut.Finns det några snygga grekiska män som vill ha dig?De står väl i kö....hihii...jätte jätte jätte kram Linda Snälla snälla söta hör av dig igen.

2012-09-22 @ 07:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0