Hannah och Amanda


Kommentarer
Postat av: Anna

Det är roligt att läsa hur du har det i Grekland. Jag har själv varit aupair och det gav mig väldigt mycket! Hur tycker du det går med föräldrarnas syn på barnuppfostran? Är den lik din egen?

Kram på dig! Hon är så fin den lilla!! : )

2012-10-06 @ 08:13:41
Postat av: Gamla fröken Eva

Fredrica, det glädjer mig att du har hamnat rätt där borta i värmen! Om nu din gamla fröken skulle våga sig på att ställa en liten fråga så undrar jag vad du saknar mest från Sverige? Skulle vara spännande att veta.

Sköt om dig. Kramar från Eva

2012-10-06 @ 20:57:52
Postat av: Emma

Vilka är de största skillnaderna mellan livet i Grekland och livet i Sverige tycker du ?

Jag önskar dig all lycka till !

Jätte jätte kram !

2012-10-06 @ 21:06:10
Postat av: Mia Olsen - ätstörd (Anorexia Nervosa)

har sökt och sökt efter den på App store men hittar inte? vad ska man söka på?

älskar btw din blogg. :D

Svar: Hej Mia, och tack för dina fina ord! Det gör mig glad att höra!
Om du går in på App store och söker på Podcast skall den finnas där, för mig kommer den upp som första alternativet. Den harr en lila app-symbol med en liten "pod-sändare" på och appen i sig är gratis.

Väl inne i appen hittar du Hannah & Amandas podcast under nöjestopplistorna på audio (det finns även video men vill du få tag i just deras podcast skall du inte leta där.)

Lycka till och hoppas du hittar den!
Fredrica

2012-10-07 @ 18:49:17
URL: http://marslammet.blogg.se
Postat av: Mia Olsen - ätstörd (Anorexia Nervosa)

tusen tack för svaret! hittade den efter några om och men. :)
hoppas du har det jätte bra fina du!

2012-10-20 @ 22:49:48
URL: http://marslammet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0