Det är inte lätt


Kommentarer
Postat av: FRIDA

Hej Fredrica!

Jag kikar in här med jämna mellanrum, du har en förmåga att ta med mig på en liten del av din resa.

Skrattet mitt klingade när jag läste meningen "När jag tänker på detta så saknar jag Sverige. Och inte bara Sverige, utan hela min fina familj och alla mina fina vänner och ibland till och med vår ilska hund Stella om det vill sig riktigt illa."

Hihi, på pricken vad jag kan känna ibland när jag saknar något som jag absolut inte bör uppskatta! Ändå trotsas hjärnan för vad hjärtat berättar.

Varma önskningar från mig till dig att du mår bra samt tar hand om dig, du är en människa som är så fruktansvärt lätt att tycka om.

Din vän Frida Ahlin.

2012-10-18 @ 21:02:02
Postat av: sellwins skönhetsblogg

Bloglovinbyte? Säg till när du lagt till mig så lägger jag till dig:)

2012-10-19 @ 17:04:26
URL: http://www.sellwin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0