Den lilla fredagslyckan


Kommentarer
Postat av: Annika

Vilken fin och omtänksam familj du har hamnat i gumman. Men tänk på att den som ger av sig själv också blir bemött på samma sätt. Och precis sådan är du! Du ger glädje, vänlighet och omsorg om alla som står dig nära- därför kan jag tro att din lilla grekiska familj så gärna vill ge något tillbaka till dig. Krama familjen från mig och tacka från ett mamma-hjärta som är så glad att de tar så väl hand om vår fina storasyster. Puss & kram

2012-10-13 @ 10:16:35
Postat av: Amanda

Oj vad jag kände igen mig i det här! (har själv varit aupair fast dock inte lika länge som du)
Just detta att uppskatta sverige och tryggheten, känna att man lämnat bort tid med nära och kära.
Men allt man ger får man tillbaka (kanske inte av samma person dvs) men det är faktiskt så.

Sen att vara borta, längta och sakna är otroligt givande även fast det känns så otroligt tråkigt ibland. Jag har lärt mig att det varit mycket positivt sen!

Glöm inte att ta vara på tiden vilket jag är säker på att du gör, för en dag kommer det då man längtar tillbaks å den dagen oftast inte så långt bort.

Massor av kramar till dig!

2012-10-24 @ 07:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0