Om sanningen skall fram


Kommentarer
Postat av: Frida Ahlin (Mora-partner)

Jag tror du kommer att klara detta strålande!

Min önskning är att du får ett fantastiskt år likaså liv men jag vill också få möjlighet att följa det lite.

Därför kommer du inte bli av med mig än Fredrica.Vi kanske ses, vilket jag i största mån skulle föredra.

Puss och kram!

Svar: Tusen tack, Frida! Jag tror att det här kan bli bra. Kram!
Fredrica

2012-06-30 @ 09:46:20
Postat av: Rebecca

Fy vad roligt! Och läskigt! Och roligt! :O

Jag hoppas du får ett jättebra år i Grekland då ^^*

Svar: Tack! Och ja, jätteläskigt! Och jätteroligt! Och jätteläskigt igen! Men jag tror det kommer göra mig gott. Kram!
Fredrica

2012-07-04 @ 13:11:25
URL: http://theparadox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0