Skynda långsamt


Kommentarer
Postat av: Rebecka, Mhe :)

Japp, allt det där har du rätt i! Andra kan säga vad dom TROR, men när det handlar om dig så är det bara du själv som VET! :) Hoppas allt är bra! Kram

2012-01-23 @ 19:47:22
Postat av: linnea

Åh gud så jag känner igen mig i detta inlägg! Jag har varit världens "segaste" i andras ögon - men genom att lära av egna misstag och vågga mer och mer, testa mig fram successivt så har jag kommit så mycket längre än vad jag någonsin trodde jag skulle göra.. Så jag tror alla måste hitta sin väg, det som r rätt för dem! Vissa kanske kan "kasta sig ut för stupet", medan vissa måste genomgå en längre process för att nå slutmålet. Det viktigaste är väl inte hur utan att man gör det. :)



Tack för tipset förresten i min blogg!

2012-01-24 @ 06:20:56
URL: http://linneahs.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0