Jag pratar ju med er!


Kommentarer
Postat av: Erica

Hej! Jag förstår att du saknar att få respons på det du skriver. men det är liksom mer som att man tänker responsen i huvudet medan man läser, och så blir det bara inte av att man lämnar en kommentar. Så är det för mig i alla fall.

Skall försöka kommentera oftare framöver!

Kram och gott nytt år på dig!!

2012-12-31 @ 16:04:04
Postat av: S

Jag har en MYCKET viktig fråga! Vad hände med de där små figurerna som du virkade? Dom var sååå söta! Går de fortfarande att beställa??

2013-01-01 @ 02:49:05
Postat av: Frida

hoppas så hjärtligt att du hade en fin nyårsafton! själv har jag inga nyårslöften alls. jag tar det lite som det kommer så får vi se.

ta hand om dig!

2013-01-01 @ 16:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0