En chans för Mora


Kommentarer
Postat av: lilla hjärtat

Kan förstå att du har många känslor inför Mora. Jag har aldrig legat inne där, tror att jag behöver mer tid och stöd än vad jag skulle fått där. En vård passar bättre för andra så det är bra ändå att det finns någon hjälp.

Jag är lite trött nu så mina ord blir säkert vimsiga, men jag hoppas att du får den hjälp som just du behöver i Mora! Själv legat inne i Lund och Linköping. Nu balaserar jag på en tunn tråd utanför allting, men jag vill inte ge upp!

Önskar dig ett Gott Nytt År med ett liv som väntar där på dig.

2011-12-29 @ 00:13:58
URL: http://littlegirlsheart.blogspot.com
Postat av: EE

perfektion

frestar och förför

fräter och förgör



utmanar sinnet, vilseleder ögonen

förtrollar hjärtat, tär på känslorna

tillintetgör sig själv



den finns inte ristad



den är vad du väljer

2011-12-29 @ 10:31:56
Postat av: lilla hjärtat

perfektion..

ja det är nog så att den finns inte ristad

den är vad man väljer



..men varför måste det vara så svårt!?

2011-12-30 @ 04:40:25
URL: http://littlegirlsheart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0