Välkomna hit


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Jag har hittat hit och kommer att fortsätta läsa. Så ärligt, så modigt och så bra. Kämpa på tjejen, du klarar det här!

Styrkekramar <3 från din fd fröken som du aldrig blir av med...

2011-11-24 @ 21:14:14
Postat av: Lisa b

Och jag har hittat hit med freddie!! Du är så himla bra som vågar skriva av dig. Du kommer ta dig igenom detta, det vet jag!! Du är SÅ bra fredrica! Stor kram

2011-11-25 @ 13:29:04
Postat av: Carolina

Hej Fredrica! Även jag har hittat hit

och oj så glad jag blev när jag läste detta.

Jag håller med bröjjan, riktigt starkt tjejen

och jag önskar dig all lycka till!

Jag förblir en trogen läsare.

Kram på dig!

2011-11-25 @ 22:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0